Σάββατο, 14 Σεπτεμβρίου 2013 16:23
 
Εμφανίσεις: 5044
 
Εκτύπωση

elevatorserviceΣτο «Χρονικό των Επιστημονικών Ανακαλύψεων», το κλασσικό έργο του Ισαάκ Ασίμοφ, που ερευνά διεισδυτικά όλα τα επιτεύγματα των επιστημών στη διαδρομή του χρόνου, ο Ανελκυστήρας παρουσιάζεται ως εκείνη η ανακάλυψη που επέτρεψε τη διαμόρφωση του αστικού τοπίου με τα πολυόρωφα κτήρια όπως το γνωρίζουμε σήμερα. Συνεπώς, χωρίς τον Ανελκυστήρα δεν θα ήταν δυνατή η κατασκευή υψηλών κτηρίων και η μετακίνηση σε αυτά.


Πραγματικά, ο Ανελκυστήρας είναι το μέσο μεταφοράς που εμπιστευόμαστε όλοι για την καθημερινή κάθετη μετακίνηση στα κτήρια που ζούμε και εργαζόμαστε.
Ως χρήστες των Ανελκυστήρων προσδοκούμε ότι η μετακίνηση αυτή γίνεται με ασφαλή και αξιόπιστο τρόπο. Και πράγματι, ως μέσο μεταφοράς ο Ανελκυστήρας είναι στατιστικά το πλέον ασφαλές μέσο.


Η εξασφάλιση, όμως, αυτής της απαίτησης εξαρτάται κυρίως από δύο παράγοντες:
bt list check icon-1 Την ατομική ευθύνη που έχουμε ως χρήστες του ανελκυστήρα, δηλαδή να τηρούμε τις οδηγίες χρήσης (ωφέλιμο φορτίο, αριθμός ατόμων, ορθή μεταφορά φορτίων εφόσον αυτή επιτρέπεται κλπ.).
bt list check icon-1 Την ορθή και νόμιμη συντήρηση των Ανελκυστήρων. Η συντήρηση των Ανελκυστήρων – πολλές φορές λανθασμένα – θεωρείται ως μια υπόθεση ρουτίνας, είναι όμως απολύτως αναγκαία προϋπόθεση για να παραμένει ένας εγκατεστημένος ανελκυστήρας ασφαλής και αξιόπιστος. Επίσης πρέπει πάντα να έχουμε υπ’ όψιν μας ότι η Συντήρηση δεν εξαντλείται στη μηνιαία επίσκεψη του Συνεργείου, αλλά αφορά τη διαρκή τεχνική παρακολούθηση του Ανελκυστήρα ανάμεσα στις δύο επισκέψεις. Οι ανελκυστήρες είναι σε συνεχή λειτουργία 24 ώρες την ημέρα, 365 ημέρες το έτος. Και το κυριότερο, οι αστικές και οι ποινικές ευθύνες αφορούν όλο αυτό το χρονικό διάστημα.


Στη Συντήρηση των Ανελκυστήρων εμπλέκονται κυρίως δύο πρόσωπα που έχουν την αστική και ποινική ευθύνη για την κατοχύρωση της ασφάλειας των υπόλοιπων χρηστών:
1. Ο Ιδιοκτήτης - Διαχειριστής ο οποίος οφείλει να αναθέτει τη Συντήρηση - Τεχνική παρακολούθηση των ανελκυστήρων σε Νόμιμη Τεχνική Εταιρεία Συντήρησης, σύμφωνα με το ισχύον νομικό πλαίσιο. Ο Ιδιοκτήτης - Διαχειριστής πρέπει πάντα να ζητάει την Άδεια Κινητού Συνεργείου από την τεχνική εταιρεία με την οποία συνεργάζεται και να της αναθέτει με βάση την νόμιμη διαδικασία την παρακολούθηση του έργου. Επίσης, οφείλει να ενημερώνει την εταιρεία για τυχόν δυσλειτουργίες που παρατηρήσει (θορύβους, κραδασμούς, διάταξη κινδύνου κλπ.), να συνεργάζεται με αυτή για να αποκαθίστανται οι βλάβες και να φροντίζει από κοινού για τη συμμόρφωση του ανελκυστήρα σε τυχόν νέες προδιαγραφές ασφαλείας.
2. Η Τεχνική Εταιρεία η οποία θα πρέπει να έχει νόμιμα αδειοδοτημένο κινητό συνεργείο συντήρησης, επανδρωμένο με το κατάλληλα αδειοδοτημένο εξειδικευμένο προσωπικό και επαρκή οργάνωση που θα της επιτρέπει να ανταποκριθεί στις υποχρεώσεις της απέναντι
στις ευθύνες που αναλαμβάνει.

Η δύσκολη περίοδος που περνάμε όλοι μας ως πολίτες αυτής της χώρας, σίγουρα μας οδηγεί και σε μια επαναξιολόγηση των αξιών μας, το τι ιεραρχούμε ως πολύ, περισσότερο ή λιγότερο σημαντικό. Είμαστε σίγουροι ότι η δική μας ασφάλεια και των παιδιών μας πρέπει να είναι ψηλά στην κλίμακα αξιών και δεν πρέπει να μας οδηγήσει σε συμβιβασμούς που θα φέρουν σε δεύτερη μοίρα την απαίτηση «πάνω από όλα η ασφάλεια».
Εμείς ως ΣΥΝ.ΕΠΙ.Α. αποτελούμενοι από καταξιωμένους και έμπειρους επαγγελματίες του κλάδου και αντιλαμβανόμενοι τις συνέπειες της οικονομικής κρίσης και τους κινδύνους που αυτή μπορεί να επιφέρει στο επίπεδο των παρεχόμενων υπηρεσιών, δημιουργήσαμε μέσω της συνένωσής μας την υπηρεσία «smart service» που σας περιγράφουμε στην τελευταία σελίδα.
Μέσω της υπηρεσίας αυτής σάς προσφέρουμε ποιοτικές υπηρεσίες, συνέπεια απέναντι στις ανάγκες εξυπηρέτησής σας, συνέπεια απέναντι στις νομικές υποχρεώσεις και όλα αυτά σε ανταγωνιστικές τιμές.
Είμαστε σίγουροι ότι αν μας γνωρίσετε, θα βγείτε κερδισμένοι γιατί η εμπειρία μας, οι αξίες μας, η δικτύωσή μας, η φιλοσοφία μας και ο στόχος μας για ικανοποίηση των αναγκών του πελάτη θα δώσουν προστιθέμενη αξία στα έργα που θα μας εμπιστευτείτε.

DMC Firewall is developed by Dean Marshall Consultancy Ltd